FAQ - ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

12.03.2021

Zde se vám pokusím zodpovědět nejčastěji kladené otázky týkající se všech druhů focení.

1) Kde převážně fotíš? 

Většinou fotím v okolí Svitav, ale nemám problém dojet za focením kamkoli po celé ČR. Cestovné platí dle aktuálně platného ceníku.

2) Jak moc dopředu si tě musíte zarezervovat?

Aktuální vytíženost je se vždy může lišit, záleží také na druhu požadovaného focení. Jsem schopna si s vámi termín domluvit ze dne na den, ale může se stát, že požadovaný termín již bude obsazen. Obzvlášť u svatebního focení je dobré si termín zarezervovat co nejdříve, aby vás nikdo nepředběhl.

3) Co když se na fotkách neumím tvářit nebo pózovat?

Od toho máte mě ;-) Z části je to pravda, ale na druhou stranu mám ve fotkách ráda určitou přirozenost. Proto se s vámi na focení venku půjdu projít, můžete si zablbnout se svými dětmi nebo třeba čtyřnohými mazlíčky a já vám tento den zdokumentuji.

4) Nechceme na svatbě fotografku, kterou jsme nikdy neviděli. Můžeme se před svatbou vidět?

Přesně z tohoto důvodu mám předsvatební schůzku, na které se spolu trochu blíže seznámíme a povíme si, co od sebe očekáváme. Můžete se mě na cokoliv zeptat klidně i po schůzce.

5) Jak dlouho trvá než dostaneme naše svatební fotky?

Svatební focení

Nemusíte se bát, že byste na své fotky čekali třeba rok. Ve smlouvě mám sice dobu dodání maximálně 2 měsíce, ale zpravidla fotky dodávám do 3 až 4 týdnů. Pár fotek vám pošlu hned následující den po svatbě, abyste se mohli pochlubit i ostatním.

Ostatní druhy focení

Dodání fotek většinou trvá v rozmezí 14 dnů až 1 měsíce.

6) Jakou formou dostaneme naše fotky?

Fotky dostanete v digitální podobě přes webové uložiště, kdy tento odkaz je jen a jen pro vás. V některých balíčcích nabízím i USB disk a také určitý počet tištěných fotografií. Digitální fotky jsou v plné kvalitě, takže když si budete později chtít cokoliv vytisknout, nemusíte se bát špatné kvality. Určitě se mi pak ozvěte o slevový poukaz do partnerské tiskárny. :-)

7) Jak je to s placením?

Pro klid duše obou zúčastněných stran mám nachystanou smlouvu, kde je vše černé na bílém. Platit můžete hotově nebo platbou na účet. Částka za focení je splatná nejpozději v den focení. V případě svateb se předem platí záloha 50% a zbylých 50% klidně až 14 dnů po svatbě. Záloha je pro mě jakási jistota, že mi někdo termín nezruší třeba týden předem a já bych tak přišla o termín, který jsem mohla poskytnout někomu jinému.

8) Máme s tebou počítat na oběd během svatby?

Oběd není podmínkou, samozřejmě budu velmi poctěna. Přeci jen na svatbě většinou trávím třeba i 12hodin a celý den všude možně pobíhám a tak mi trochu vyhládne. Každopádně se spolu pobavíme na předsvatební schůzce.

9) Co si mám vzít s sebou?

Můžete si s sebou vzít různé rekvizity nebo váš oblíbený kousek oblečení. Prostě cokoli, co vás charakterizuje a co k vám nebo vašim dětem patří. Může to být třeba kolo, skate, plyšák, klobouk nebo šperk. 

V případě oblečení platí méně je více. ;-) Volte oblečení bez výrazných potisků a je fajn se všichni sladit do podobných barev. Pokud si nevíte rady, tak určitě napište a já vám poradím. Samozřejmě můžete vzít outfitů klidně více.

10) Kdo vybírá lokaci na focení?

Záleží na domluvě. Já mám vytipováno pár oblíbených míst, kde to znám, ale nemám problém dojet kamkoliv. Samozřejmě dojezd mám pak zpoplatněn dle aktuálního ceníku.

11) Co když chci v vytisknout více fotek?

Pak je to jednoduché, protože sama mám tiskárnu a mohu vám vytisknout fotky od rozměru 10x15cm až do rozměru A2. Dále spolupracuji s českou firmou, kde vám zajistí tisk nejrůznějších foto obrazů, foto knih a jiných báječných dárků s vašimi fotkami. A jako bonus ode mě dostanete slevový poukaz k této firmě.


Pokud jste zde nenašli odpověď na vaši otázku, nebojte se mi poslat třeba mail. ;-)

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky